AARHUS POLITIHUNDEFORENING
FORSIDETræningsholdINTERN

DANSK POLITIHUNDEFORENING AARHUS

Er en civil forening, hvor både civile hundeførere og politiets hundeførere kan deltage i hundetræning.
Træningen er belønningsbaseret og tilpasset ambitioner og niveau for hver enkelt hund og hundefører.
Gennem træningen vil du opbygge et unikt og tæt samarbejde mellem dig og din hund.
Du får en veluddannet hund som kan løse opgaver i enhver situation.
Der trænes bl.a. lydighed, spor og eftersøgning.
Uddannelsen er målrettet efter Dansk Politihundeforeningens konkurrence program.

Bemærk, vi på ingen måde accepterer brug af pighalsbånd, strøm eller stramme låste kæder, der vil påføre hunden smerte/ubehag under træningen. Det vil medføre en advarsel og ved gentagelse medføre bortvisning og evt. eksklusion fra Dansk Politihundeforening, hvis det ses eller på anden måde kan sammenkædes med træning i vores afdeling.